Obiektyw Obiektyw
31
BLOG

Tytułem wstępu

Obiektyw Obiektyw Polityka Obserwuj notkę 4

Założyłem tego bloga jako odpowiedź na kłamstwa, obłudę, brak elementarnej oraz wyższej wiedzy na temat polityki. Na zanik rozumienia demokracji oraz niebezpiecznych tendencji do wiary w partie populistyczne. Na uzależnienie swoich informacji od tylko jednego źródła - najgorzej niestety Telewizji Publicznej, lub też tylko jedno źródło z mediów prywatnych; tak samo prasy, gdzie największy nakład wsród gazet codziennych ma tabloid "Fakt". 

   Jestem studentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Polityką interesuję się od wielu lat. Dzięki wiedzy zdobytej na uczelni mogą wyjaśnić część procesów i wydarzeń, jakie mają miejsca na polskiej scenie politycznej. Jestem nie tylko teoretykiem ale i bywam bezpośrednim świadkiem procesów i sytuacji, które oglądamy lub o których czytamy codziennie w mediach. "Nie zjadłem wszystkich rozumów" ale poprzez styczność z pewnymi terminami i wiedzą, jestem w stanie oraz chętnie przekażę ją innym.

   Jest to odpowiedź na ogólno-narodową niechęć do polityki jako takiej. Dzięki takiemu myśleniu, trafiają tam ludzie jakich wszyscy widzimy - i TAK, są oni odzwierciedleniem naszego społeczeństwa. Brak głosu (zakładam, że) normalnych ludzi powoduje to, iż wzrasta znaczenie głosów ludzi nienormalnych.  

   Mój blog ma na celu objaśnianie bieżących (i nie tylko) wydarzeń, tak aby je zrozumieć. Postaram się zachować w najwyższym stopniu obiektywizm, acz będę krytykował osoby/zachowania czy partie, które uważam za szkodliwe - oczywiście wszystko to argumentując. Jeśli ktoś chciałby przeczytać wybrane objaśnienie do wydarzeń minionych (nie chcę oceniać historii, skupiłbym się na min. 2000 roku) to proszę o wskazanie problematyki a postaram się dodać coś od siebie.

Obiektyw
O mnie Obiektyw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka